WELCOME TO MY BLOG


hai!!! and assalamualaikum guys!!!...i'm grace from sabah.
I'm mix (malaysia and PHILIPPINES) hahahaha, take a deep breath before read my blog hahaha because it may too cheesy, CHILDISH and annoying.
love you all muahxxxx xoxo...

" Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment"


Monday 5 September 2011

Hati kecilku berkata

Hati kecilku berkata



Tidakku pinta untuk dilahirkan di dunia ini,

Tidakku pinta untuk berdendam sebegini,

Tidakku pinta untuk memusuhi,

Tidakku pinta untuk dibenci.



 
Aku inginkan pendamaian,

Aku inginkan kasih sayang dan perhatian,

Aku inginkan penerimaan,

Aku inginkan hak dan keadilan.



 
Ya Allah kuatkanlah aku meneruskan kehidupan,

Ya Allah kuatkanlah aku meneruskan perjuangan,

Ya Allah bantulah aku menemui pintu cahaya keimanan,

Ya Allah bantulah aku untuk menemui kebahagiaan.


 
Hasil nukilan Mary Grace K.Orow

(Sorry for the malay error)

No comments: